Grupa I |
|
6:30-8:00 |
Schodzenie się dzieci. Zabawy niekierowane. |
8:00-8:30 |
Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokowa, słuchową, grafomotorykę). Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawy ruchowe lub ćwiczenia poranne. |
8:30-8:45 |
Przygotowanie do śniadania. |
8:45-9:00 |
Śniadanie. |
9:00-10:30 |
Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia kierowane z całą grupą. Zabawy niekierowane oraz praca bieżąca z dzieckiem. |
10:30-11:15 |
Spacery. Zabawy niekierowane na placu przedszkolnym lub w sali. Zabawy ruchowe. |
11:15-11:30 |
Przygotowanie do obiadu. |
11:30-12:00 |
Obiad. |
12:00-13:30 |
Leżakowanie |
13:30-14:00 |
Przygotowanie do podwieczorku. |
14:00- 14:15 |
Podwieczorek. |
14:15-16:30 |
Zabawy niekierowane. Praca bieżąca z dzieckiem. Prace porządkowe. Pobyt na placu zabaw. Zajęcia dodatkowe. |
Grupy II, III, IV, V |
|
6:30-8:00 |
Schodzenie się dzieci. Zabawy niekierowane. |
8:00-8:30 |
Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokowa, słuchową, grafomotorykę). Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawy ruchowe lub ćwiczenia poranne. |
8:30-8:45 |
Przygotowanie do śniadania. |
8:45-9:00 |
Śniadanie. |
9:00-10:30 |
Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia kierowane z całą grupą. Zabawy niekierowane oraz praca bieżąca z dzieckiem. |
10:30-11:15 |
Spacery. Zabawy niekierowane na placu przedszkolnym lub w sali. Zabawy ruchowe. |
11:15-11:30 |
Przygotowanie do obiadu. |
11:30-12:00 |
Obiad. |
12:00-13:45 |
Ćwiczenia relaksacyjne. Zabawy dydaktyczne. Ćwiczenia graficzne. Utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej. Zabawy niekierowane w sali lub na placu przedszkolnym. Praca bieżąca z dzieckiem. |
13:45-14:00 |
Przygotowanie do podwieczorku. |
14:00- 14:15 |
Podwieczorek. |
14:15-16:30 |
Zabawy niekierowane. Praca bieżąca z dzieckiem. Prace porządkowe. Pobyt na placu zabaw. Zajęcia dodatkowe. |